tisdag 9 februari 2010

Trombin

Det här med mobbing det gör mig arg.

Blazer blazer lobba lobba hej!
Av gran är du kommen, till Billy bokhylla skall du snickras.
Såg att det finns en facebook grupp som heter typ “kan inte Blade komma in i Twilight och fucka upp de där kidsen lite?”.
Skrock! Tänk IT clownen i Twilight! haha, tänk Gary Oldmans gamla Dracularussin (fniss) tänk Gollum i twil(t)ight… Jenna Jameson hade vart bra också, ser framför mig hur hon lägger sig på den uptighta tantvampyren och liksom bänder upp den frusna kuken (under stoj och glam) Sedan exploderar vampyren bokstavligen inuti Jenna som blir en flygande blodpåse (wiiii) medan varulven käkar upp Bella.
Så vart den filmen barnförbjuden.

Alla nyanser av dåligt.

Vissa får aldrig ett brejk, de får någon mysko sjukdom istället.
Alla växer upp och tror att alla blir stjärnor, det är väl fint?
Vi dagdrömmer fint va,
jag tror inte att så många dagdrömmer mord, eller?
Man drömmer väl att man gör något bra eller dramatiskt som andra ser, så blir man sedd, så blir man poppis, så blev drömmen sann, så börjar man knarka och drömmer ännu hårdare.
Eller vad vet jag.
I am a foool.

Du är min miljonte besökare, inge skämt.

Nämnde jag att jag är gift och har barn? Inge skämt.

Man är ständigt rädd för att folk ska komma på hur dålig man egentligen är.

Hälsar.
Köttklistret

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.