fredag 5 februari 2010

Stad i ljus

Iran people!
Iran.
Iran.
Skit i jävla Brolle liksom!

Annars:
Jag vill inte tänka på saker som: nej ingen vill ju gå på teater ändå förutom dina vänner så att vafan är meningen? Eller: vad är meningen? Eller: finns det någon mening? Osv.
Vad kan jag säga? Meningen finns inte därute, den har åkt hem, den tycker att du är ganska jobbig, nu får du klara dig själv. Ställ dig på en spark och pip iväg till närmaste snödriva och kasta dig i den, ligg där ett slag och kolla på himlen och HÅLL KÄFT.

Digga digga pop.
Jag ÄR den livshotande bakterien i din frysförpackning.
Jag har typ två strängar på min lyra.
Jag tror att jag ska bli hästosexuell eller vad det heter, köpa mig en häst och ba ”rida” in i dimman.
Hälsn.
Bekräftelsehoran.

Jag tror på en urangruva i Storsjön.

Oink oink.

Viking Line är tydligen ett flytande horhus förresten?
Ja men visst, jag tänker alltid så: nej nu tar jag mig en kryssning för en hunka och tjänar in den genom knyta fast mig själv i hytten, sno mitt eget pass, ta ett gott bett om bitbollen och hoa efter stora håriga fulla män.
Hela världen är ett stort flytande jävla horhus.
Snön smälter och jag med den (som en häxa)

Satt förresten på ett café idag där en kvinna utbrast:
Men skådespelare är ju helt ointressanta som privatpersoner!
Ja
Och hela världen är ett flytande horhus fullt av skådespelare.

Kors i karamellen!

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.