lördag 27 februari 2010

Halt

Hej.
Jag gjorde en låt idag, döpte den till: Såhär ser ditt sexliv ut i mars.
Så gjorde jag en musikvideo till, döpte den till: Dear Hunter:


Igår var en bra dag.

Näe men skämt åsido, jag speglar samtid utan att ens försöka ge mig in på att vara konstruktiv just nu.
Men asså- om man ser teve, filmer, läser och följer med på vad som händer även i verkligheten så snubblar man väl på i snitt sju-åtta kvinnolik per dag?
Det måste ju göra något med vissa människor.
På samma sätt som endel blir sugna på att kolla upp ifall den där Merci chokladen är så god som de sjunger om, eller Lindt...
Man blir ju oftast besviken iof.
Eller det sätt som folk gillar att trycka ner slangen i halsen på en för det har de sett på youjizz.
Ass to mouth.
Åh bajs i halsen!
Jaha oj förlåt.
Oops jag råkade strypa dig i sömnen, stoppa ner dig i en sopsäck, stompa runt på dig lite för att sedan tippa ner dig i Themsen, hoppas du inte blev lack.

"Det var väl alltid mer eller mindre ett helvete."

(Hejhej CandyJoe)
Det har varit en lång natt i Norrbottens ödsliga skog.
Och Stilla havet har dragit sig undan, måste vara världens läskigaste mening.

Oj nu börjar melodifestivalen!

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.