tisdag 23 februari 2010

Rocket Man


Klicka på kroppsdelarna för att skapa din idealman.

Allt är inte relativt. Ta det där med penisionen t ex, den är inte relativ.
No! Please! EEEIIII!!
Och jag tog just på mig en klänning som jag absolut inte kan andas i OCH ett diadem. Tror kanske att jag skulle behöva träffa lite människor snart.
Skar mig i fingret runt frukostsnåret men märkte ingenting, inte förrän allt såg ut som blodapelsin. Jag har nu då alltså blivit som han albinon i Stieg Larsson serien, ska börja experimentera med spikpistol senare under dagen, nagla fast mig som en liten Jesus på väggen osv. Det blir performance. Det bli nog kladdigt. Det blir nog episkt.


-Hej det är jag som är döden. Jag har klätt ut mig till tomten, vill du ha en klapp?
Jag drömde om dig inatt, det var Kina och fyrverkerier och dysenteri.
Det var inte rocket science.

Nej
Vila gluggarna nu kompis. Gå ut i snön och tänk på kärlek.
Såhär är idag, fyll gärna på - det hade gjort mig gla.
/Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.