onsdag 15 juni 2011

Träsket

Jag trivs bäst i öppna landskap. 
Not. Skåne kan dra något gammalt över sig, som Siw Malmqvist typ.

Örebromonstret fick tolv års fängelse.
Och soldater i Sri Lanka skämtar om vilken av de söndertrasade och våldtagna kvinnorna som har snyggast kropp medan de lassar deras döda lemmar som boskap på lastbil. Byggde en fälla åt dem idag, de som våldtar och skämtar om det. Komsi komsi till mitt lilla träd.
Jag har hår i ansiktet.

Gick till skräcktjärnen idag. Fåglar gråter där. Farfar och hans gang dumpade allt möjligt där förr i tiden, typ vad ska vi göra med lacknafta, bensin, bilen och mormor?
Släng det i tjärnen.
Den höll på att svälja min Foppatoffel med min fot i,
den luktar bajs - Skräcktjärnen... 
Hälsar/ Skräcktjädern

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.