torsdag 9 juni 2011

Cyrano De Bergerac

Hade stor näsa?
Skrev fina brev, jag saknar honom.
Liten tomte sitter på pytte stubbe i en evighet och grubblar och allt han kan komma fram till är: vem bryr sig.
Helvetet ligger i Täby.

Och nu äter jag i stort sett bara gurka.
Och böngroddar såklart!
Och inte för att vara negativ meneh du som har skrivit den dära: vill du ligga me mig nu om sanningen ska fram vill du ligga med mig nu vill du ligga med mig nu.

Why?
Om man kunde göra illa folk sådär bara.
Helvetet ligger i ett sånt där studentflak (flarn).
Om man bara kunde välta såna ibland.

Och alla i kör nu ein zwei drei svensk sommar och dra ner brallorna:
Vill du ligga med mig nu om sanningen ska fram vill du ligga med mig nu om sanningen ska fram vill du ligga med mig nu om sanningen ska fram vill du ligga med mig nu vill du ligga med mig nu...
/
El Fool

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.