torsdag 2 oktober 2008

Ingenting

Några rändom överlevnadstips:
Låt maten kallna
Step it up step it up it´s allright
Ring inte polisen i Turkiet
Det är romantikens fel alltihop
Muskotnöt is the shit
Och snart har "låt den rätte komma in" premiär.
Everybody in the house of love
Blogg är bättre än litteratur
Baka ihjäl dig
Ring någon, vemsomhelst i telefönkatalogen
Its all about the money
Its alla baout the dumdudmdudmuddmmd
Man kan hitta gud i mango
Kärleken är evig när vi E tillsammans.
Själv blandar ja fredligt min t-sprit med kir...

Dagens sång:
I killed a girl and I liked it
Chopped up her cherry chopstick

gnol gnol
Flickan har blommor i håren?
Pojken strör saltkar i såååren.

Det här har jag lär mig idag:
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70861888_852__,00.html
Så man ska vara glad att man lever?

Känns som om en jätte har lagt sin stora blöta kalla hand på högersidan av mitt huvud. Han kör akuPRESSUR big time. Jag har nästan blivit utslängd av konduktören på 14 timmars tåget hela natten och sovit så lite att det enda min hjärna pallar är att sitta och gråta framför Kents video "ingenting" om och om igen på repeat fast bara fram till pianot och konstatera att det är den vackraste video jag vet, iaf fram till pianot.
http://www.youtube.com/watch?v=7RhDR-ks6vI

Jag tror på ett goth slut.
Klart slut
tack och hej



the others...

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.