torsdag 16 oktober 2008

1up

Berlin del 1:
"Work It Harder Make It Better
Do It Faster, Makes Us stronger
More Than Ever Hour After
Our Work Is Never Over"

Vaknar till barnskrik från två katedraler i lägenhet stor som katedral omgiven av katedraler och kallt utav bara hell. Bläddrar loss i en bok som Lisa försöker plöja för lärdom. En "kvinnor är mjuka, män är hårda" psyko-nåt bok. En såndär "jag smiskar dig i ansiktet med min kuk" bok. En "allt är mammas fel" bok.
Tänker på alla som okritiskt plöjer sådan litteratur som sin personliga bibel ba: A det här is the truth asså, en bruksanvisning for life.
Ja jo jag förstår att det är svårt att tänka.
Man måste asså vara lite kritisk till den information man pumpar i sig. Inte- jag har i egenskap av pappa beläst tagit en stor tugga av världslitteraturen för män där det står att jag är bäst och då är det ju så. Daddy vet, han har läst i en bok hur man gör, böj dig framåt nu och skyll allt på morsan.
Se oskyldigt upp med stora blöta ögon mot mannen Jesus och fråga- vad ÄR egentligen meningen med livet och vifta lite sött på ditt Amelie hår och gör nåt busigt, oskyldigt, offrigt.
Jo det är något långt stort och spetsigt som nu ska penetrera något oskyldigt och mjukt offrigt.
Bläddrar vidare och tänker på hur länge det gör ont att brinna innan man svimmar eller dör. Likt en oskyldig Amelie/barn/ängel filosoferar jag naivt över livet och döden i en blogg där jag poserar halvnaken till min omgivnings förfäran.

Tänker att jag gärna skulle vilja bli farsa, men inte mamma.

Ska nog frysa ner mig som herr moron, en inte så lyckad nedfrysning med mig och 75 paket big pack vanilj, päron och jordgubb i 5000 bast. vaknar upp och ba: o´boy smell goood.

Jag har lök i halsen i Berlin.

Berlin del 2:
Akta dig, jag förstår Danska,
Hej jag är tveksam. Freud har inget med det att göra.
Jag är en bra kille asså
zzzz
zzz
zz
z

Hello-
I have no idea with whom Ive had strange eastern europe style drunken wrestling with. That club felt like Poland. I look like Ive been in a fight with a cat. Need I say that I dont usually have men treating me like a rubber doll, boll.

But I liked listening to your tender babbling before you passed out...

Inspirerad av Shout out louds hjärtegnäll utsätter jag mig för feelings och utforskar mäns vridna sexualitet. Skavsår i hela fejset och ont über allez. Ich bin die stimme auf der käse:
-jag gillar att leka med döden, gör du?
-eh nej men jag för för beyond full för att höra vad du egentligen säger

Over and out

Gold Mime...

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.