lördag 18 oktober 2008

Dry humping

Bizzarre kid orchestra

Jag kom jag såg jag segnade.
Plockade upp vibben, slängde den, somnade och vakna till liv igen. Död on le floor.
hmhm ja just det.
Jag tar inte vara på natten, tänker bara på nästa. Höstens löfte om pubertal pubis pubis har verkligen infriat sig i år. Löftet om sömn gick däremot åt forest, jag ser döda gröna män från Odessa som kryper runt på väggen till ljudet av go gammal goa trance.

Flopsar runt som en lila boll av päls i stad av fett, på coop forum liksom. Jag ser åter döa människor och njuter lite av den totala längtan efter ditten och datten man får av och på hösten, köper täcke och kudde. Allt hopp är förlorat. Njuter inte av att folk klet-andar sig på en och man måste tänka på dem.
Trött på bantningskurer som inte fungerar
Dry humping
In die aschwelt
Bolla och rulla fram
Good bye ye sober day

News flash:
Den senaste veckans våldseskapader är mer än vad jag vågat drömma om.
Balle balle. Dagens lärdom: jag kan inte bara hålla käften.

Je suis desolet
Je suis decadent
para todo
sugar pie honey blobb
u know how i löv u
Unsculdigung
Für allez
I cant help myself
Jag har lågt blodsocker
Jag har blodfobi
Jag har sömnsvårigheter
I love YoU and nobody else

Kära dagbok:

Idag kokade jag blod

Sedan såg jag på när ett par män fyllde detta mitt perfekta fejkade blod i flaskor medan jag åt blodpudding med lingongris, bacon o gris och lyssnade på funk. Efter det filmade jag dessa män då de krossade flaskorna mot sina huvuden.
Min hand frös sönder, det var Rågsved. Det var crust.

Sedan hällde jag i mig vin, klädde ut mig till öst luder och fistade en kille blodig, spottade honom i ansiktet, blev tråkig och gick hem.

Lyssnade på Aphex Twin och önskade att jag var som Aphex Twilling. Tänkte bra grejer fast glömde bort dem igen.

Vad har du gjort idag?

A bien tot

Allt lidande är snart slut.

Jazz hands

Låt den rätte komma in!


Det är roligt att tracka folk med offergrejen och menstruell ångest, sorry.

2 kommentarer:

  1. samt de svenska översättningarna av The Undertones Here Comes The Summer och Ramones Sheena Is A Punkrocker (”Stina är en pungråtta”)

    SvaraRadera
  2. Inte fan visste jag att du hade blogg. Bloggetti blogg asså. Nu kan vi inte ragera på ännu ett sätt Snoras.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.