måndag 20 oktober 2008

Ball and chain

(i falsett)
Det här är min bild av kärlek:

Älskade!
With this ring I thee wed
With this speech I thee bore

Lapsang souchong?

Domestic vålds fixerad
Jag är helst anonym, tack.
Grisen skriker, det är full kalabalik asså. Precis så patetisk som julskinkan med såndär rosett i arslet, gläder mig som fan till jul era djävlar
Everybody h u r l s

Okej
Du tillhör världslitteraturen.
Talang är något Gudomligt, du ser dig själv utifrån från en mycket hög höjd. Andra existerar ej- only karriär important.
Tiden måste gå till mig. Folk måste dyrka "upp" mig, folk som jag sedan inte har tid me. (läs du)
Alla kvinns vill bara snärja och fånga, gifta sig. Yoko Yoko Yoko.
Fotbojjjan. Skaffa kids vill dem, eller hur? Man vill det. Alla vill ju det?
Medan du ba:
FREEDOOM! (I wont let you down)
BACOOOON! (so please don´t give me up)

Meh…
Jag vill vara fri som en liten gris. Friiii som en fågel. Fri som Allan lallan. Hänger du med? (inte till någon särskild)
Du är fängelse utan att passera gå. (Asså läs dig själv) Du fräter sönder hjärnceller som depression. Man blir dubbel dum. (läs du)
Men det finns goda människor, eller? (läs inte jag)

Hej Mamma

KNIF 2 OFFER
Mmm Freud Freeeuuud.

Se hur tjejen lägger ut sig på nätet i jakt på bekräftelse… beroende på… brist på det… under sin uppväxt.
Mmm Frr Frr

Freudeli Freud freud.

Varje gång Jonas Hassen Khemiri kommer på tal tvingas jag tänka på min skoltid, något jag annars undviker. Vi gick där samtidigt i samma skola i samma mustiga blandning av medelklass och eurotrash. Jag var som nu. Fast inte inuti som du. Nu.

Det här är inte ett manus asså.

Det mesta i bloggen rör sig omkring KNIF2: OFFER dock, hajja!

Försöker att inte tänka bakåt, kanske mest av skräck.
Väntar liksom alltid på att hatet ska komma från något håll
så jag loskar mig själv i ansiktet och skriker: Ditt luder ska du ha spö! You talking to me? Ey talking to me?
Är asså den klassiska konstnären. Hatad och missförstådd - av mig själv. Springer efter dig med fiskespöet ba: laaaaaaaaaax
Mmm
Folk tänker: skaffa ett liv satans fittkärring. De fattar inte att jag är en spegel. Bild.
Med mohikan frilla. Home made så att säga.

Se mig som den kvinnliga clownen utan gränser. Alla sjukskriver sig av stress eller svimmar av stress eller tar livet av sig av stress.
Dras till otroligt dumma aktiviteter som love, stress, fysisk närkontakt, nördkontakt och interaktion med big pack- kalla, empatilösa freaks som livnär sig på avstängdhet. Är detta forskning? Den som lever får se?
Man gör sig den grop man vill ligga i eller hur det nu var?
Ormgropen.
Le grave.

Klippte lite i Poltergeist, läs det som en slutsats:

And you said, ''They're here?''

Who did you mean? Who's here?

The TV people.

-What do you know?

More than you! Ask Dad.

-Ask Dad.
-Ask Dad.

Ask Dad.

Ask Dad.

Hey!

Ask Dad.

Ask Dad.

lt's not my mess.

Thanks a lot, jerko.

Ask Dad.

-Give me this before you cut yourself.

Ask Dad.

(Gör upp en brasa och tänder eld på den andra
Den börjar brinna och skriker hysteriskt en stund
Tystnad
Den andra går fram och lyfter på lakanet – utbrister i opera sång)
- det är min dotter

-lt's not my fault.
Ask Dad.

The earth moved for you?

lt wasn't quite the same thing for us, Jeff.

Okay. l'll talk-- Yeah, right. Okay.
Ask Dad.

Give me that before you cut yourself.
Ask Dad.

-lt's not my fault.

l'm outta here.
-'Bye, honey.

l'm outta here.

You, l can handle.

Du kan handla.

I´m out there.

They´re here.

-Got school.
Ask Dad.
-Breakfast first.

All right.

Don't take it so serious.
Ask Dad.

l told him to put....

lf that happens, l don't have a job.

Ask him.

Hey! Look at this!

l love that swing.

l love you! l love you!

l love you!

l love it!

Dad

No!

No. Get down.

This is not good for you.

What's the matter?

What are you doing?

Ask Dad.

-How is it?
-Great, Mrs. Feeling.

Okay, Give me my cup.

You sure make good coffee.
Dad

Jesus! Don't do that, honey.

Did you do this?
Dad?

You guys.

TV people?
Do you see theem
Do you?

I think that the film "Clueless" was very deep. I think it was deep in the way that it was very light. I think lightness has to come from a very deep place if it’s true lightness.

Dad
Slut.

Sex med folk man inte känner är sällan bra, asså Känner, hajjar du?

Ku klux kram.

1 kommentar:

  1. värsta kramen än så länge.

    öh, hur går det med biljakten?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.