onsdag 29 oktober 2008

Bananflugornas herre

(skrev det här för några dagar sen så det var ett tag sen...)

Rocky fyller etthundra år.
En hemlis: jag är bara avundsjuk bara.
Skapelsens krona. Nam – skapelsens kronjuveler med penis smak.

Gamla vänner och slödder – man kan varna dem med: Ja vi lär ju ses
Jora
Du är definitionen på skönhet.
Nej inte du asså.

Om människor har en röd lampa på sin fönster gavel är de med stor sannolikhet vampyrer...

Vad använder svampar för att föröka sig? Kådis…

Att skriva sånahär bloggs – är som bullens brevfilmer, det är inte tjejen i blobben som har skrivit brevet...
Var statist i en sådan en gång, stod och dansade i otakt till SWV – ett hojt på hjälp. Fast bara i ruttna perioder.
Såna/sådana då man sitter på de alkigaste fiken på horgatan och dricker bränt kaffe, käkar köttbullemacka med apelsinsmak och wrestlar ned fruktflugor.
Perioder av fruktflugor. När man går runt med ett tryck över papperskorgen och ser sin framtid som crazy cat woman.
Why bapelsin på köttbullesmörgås?
Tji gott liksom.

Haba nibi
Haba näbä

Jag är inne i en fas. Fas I am.
In the middel of the night
I go walking in my sleep
I go to da church
I eat sallad
I eat apelsin och stjärtfrukt?
I listen to noice
and trip on muskotnöt
in the middle of the niiight
Allt det här pga EN liten människa. Hajja vilken makt man kan ha. Detta har jag egentligen ingen aning om för det är inte tjejen i bloggen som fattat grejen.

Alla är inte stöpta i samma fula form
Average Joe Play doe lera osv
Några blir fisk andra blir pez
Jag sitter och glor in i baby planet på horgatan
De har såna där fula jogging vagnar
Tragisk kvinnas livsöde episode one
Jah Jah Binks
Undrar om man träffar Engla när man dör?

Stina har påsiga knän på tajtsen, knarkig jacka och luktar dålig karma från lush.
Sex and the shitty, té och scones. Det övernaturliga, ariska och skonsamma.
Låt oss mötas och köttbulle. Det var inte trevligt alls ska jag säga dig. Natalie Imbruglia gör att jag vill röka muskotnöt. Joy Division gör att jag vill hänga mig i vardagsrummet. Bestämde mig för att lyssna igenom deras samlade verk… Jag mår sådär.
Ett för pengen och två för showen.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.