måndag 3 februari 2014

Trainwreck

Här är videon jag skypade till galleriet i Oslo i lördags, i ganska dålig kvalle.
Det är repmaterial från förra veckan snabbt ihopklippt, jag ville undersöka alla de där kvinnorna ni vet, leka att jag var dem lite.
Det är det där med droger och för mycket spray tan och Idominläppar och analkande katastrof…

Sminkningen i delar av klippet är inspirerad av detta och Björn Ranelid.

Om en är elakt lagd kan man tycka att jag bara löjlar mig lite men en kind soul fattar kanske att det finns en botten där i allt grumligt bajsvatten.
Om det här var Instagram skulle man kunna hasch?tagga typ #annanicolesmith #courtneylove #jennajameson #ladydi #spraytan #diet #tiara #drugs #världenärenondskefullplatsförskörasjälar
En titel skulle kunna vara: Det är omöjligt att vara kvinna.

Jaja, det ordnar sig väl.
/alla på en gång