lördag 1 februari 2014

Det osynliga barnet


In a singsongy fashion.
I morgon är det en fin sak i Oslo som heter Trollkrem goes Livestream och det kommer ser ut såhär:

Natalie Weiss & Brian Chase
Jason Martin
La Porscha
Peter Clough & Jennifer Gustavson
Jiyoon Koo
Alex Jovanovic
Nicholas Siepen
Tyler Matthew Oyer (TMO)
Mette Herzoug
Stina Kajaso
Jessica Gispert presenting the Students of Kunsthochschule Mainz
Elisabeth Zhigson

Geir Haraldseth is our eminent Trollmaster
and Agatha Wara curated a brand new Troll-Cocktail

Join us at Kunstnernes Hus, 
or watch at home on: 


Jag ska trolla mig lite med repvideos från mitt pågående projekt Grizzly Man 2 vid sjusnåret sådär men streama hela grejen vet jag, samtidigt som Melodifestivalen. 

Det blir videos som de här nedanför. Väldigt mycket "där jag är just nu" för den som bryr sig.
Och en kväll som denna när jag känner mig ensam och lite ledsen så tar jag ba på mig sminket och leker Jenna Jameson så känns allt lite roligare:


Eller Montazami:


Har massor med text men skonar er för denna gång/
Svajnet