tisdag 18 februari 2014

Björnen slappar

Hej. 
Det är viktigt att lära sig att skilja på fantasi och verklighet?

Det känns som att jag alltid längtar efter något som jag näver kan få.
Or in english: Disney and Hollywood makes me expect things from reality that never comes true due to lack of magic.

Och här är förresten en svingammal film jag gjorde med Alla Hjärtans Dag tema:
På fyllan:
(skriker)
Hej det här är alla mina vänner.
Det är mumintrollet och whatsherblogface och hallojs.
Jag är Karl Bertil Jonsson, jag är en kille. Jag ÄR en kille. Jag är en pojke, folk lyssnar på mig. De tar mig inte på pattarna, jag är en kille.
Jag kan bli en superhjälte vadsomhelst. 
Jag klottrar slagord på fasader.
Penis.
Kuk.
Penis.
Sedan skriver jag en roman på det.
Jag får tårta.
Jag är en kille.

tis.
Grå himmel. 
I am gonna drive this truck up your ass.
Fittja äng.
I  just segway into this...
Evert Taube. Take this down your throat, enjoy it, gag on it, shrimp flavor, choke on it, swallow it. 
Crab.
Repeat.
Handla på Konsum.
Repeat. 

Misogynn man ed dysle xi låt er ena handden villa på gylfen, låtsas vara gravid på Familjeliv.se, skriver frekvent om sin menscykel.

Till tonerna av Samantha Fox hela katalog:
Bored housewifes on metadon med klädnypor runt bröstvårtorna sitter vid brevinkastet med säkerhetsnålar runt bröstvårtorna och väntar på att något ska hända med kaststjärnor runt bröstvårtorna på att posten ska komma, på vadsomhelst, ett äventyr med grannkatten, med brevbäraren, tagning, action.
Cyrano De Bergerac. 
Granne something in the couch. 
Din mardröm. 
Stepdad.
Perverterat ätande framför ändlösa timmar av serier.

Perverterat ältande i timmar.
Gräddsprayflaskor liksom fastlimmade på pattarna.
Tofu wraps?
Daddy?
Ommpf.

Men sluta.

Och folk sprättar upp magar på delfiner och skickar hatbrev till varandra.
onsdag.
Fräls oss.
Ifrån konsten.
Torrt fniss.
Sätter bröd i halsen.
Lång paus med hosta och konstig stämning.
 Min kropp är din spegel.
Jag skiter i min kropp på det sättet.
"Det är okej, det är ju ba en docka osv."

Eller:
Lasertuttar. I ditt fejs. Så att du kör av vägen.
Bump.
Jag är tusen olika människor. Jag är dig och dig och dog, jag är alla utom mig. Allra minst mig.
Och på teve ba:
Flesh.
Pound.
Pound.
Fläsk.
Pork.
Dra i flätor bla bla osv.
(teve fortsätter)
Pound.
Of.
Flesh.
Dunk.
Dunk.
Dunk.
Dunk.
Dunk.
Ah.
Ompf.
Repetera.
Sverige 2014.
Gör något politiskt korrekt medvetet.
Få applåder.
Repetera.
Noppa dina ögonbryn.
Nopp.
Nopp.
Slit.
Ryck.
Rafs.
Klipp.
Ryck.

När och hur kom gagbollen till egentligen? 
Det här är ljudet av tystnad.
(väser)
Jag har ollat alla dina saker.

Smiley.
Hjärta.
Apa som hoppar.
Katt med hjärtögon.

Det osar katt.

Du ba: been there done that.
Och jag:
(med bebisröst)
Been there döner hat.

Jag är ledsen att jag skrivit o fotat dåligt på sistone, jobbar mycket och då blir blobben lidande, och tiden jag inte pallar jobba dagdrömmer jag Hollywoodstories som inte lämpar sig för annat än manusunderlag till Glamour. 
Anyho.
Kärlek på er i era små sängar och små lägenheter.

/Svinet