torsdag 28 april 2011

Smertz

Och du skriker i skogen:
Å livet I löv u!
Och livet ba: Men jag tycker bara om dig som vän, Stina. Räcker det inte med att vi är vänner bara?
Det är ju en dag imorgon också, kan du inte vänta lite.
Som pappa alltid sa.
Det är en dag imorgon också, och jag skrek alltid: Neeeeej det är det inte, tänk om det inte är det? Allt måste vara nu! Pajen och tårtan och kakan samtidigt.
Och hah du springer i skogen och kramar träden (respekterar naturen), men naturen ba: alltså, jag respekterar inte dig, snubblar du på den där tuvan får du bara ligga där biatch, jag lyfter inte en kvist för dig - det ska du veta, inte ett strå.

Meneh jag såg en vit hermelin idag.
Trodde det var en Lemming först. De kan ju rusa rakt utför klippan på riktigt, offra sig för resten. Visste inte det. Att spelet Lemmings is based on a true story.

(hittade en gammal bild på huset som jag målade 27 april 2002)

Två fina Simpsons repliker från dagen:

Coked up man balloon.
Och
You toyed with my heart like it was a… toy heart.

Har tappat huvudet i skogen fullständigt/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.