tisdag 19 april 2011

Härskaren

Kaos är granne med Gud.

Och jag försökte ringa på hos Gud och erbjuda en paj eller två men han körde ut mig ögona böj.
-The power of  FAUST compells you!
Skrek han.
Gud alltså.
-Håll dig på replängds avstånd!

-Behold the magic cockroach!

Shit vad han gormade.
Lade sin stora håriga hand på min varma panna (paj) och skrek:
Du har burits runt av en artificiell energi som din stackars kropp tar från ett osynligt håll.
Ett håll där det sitter en gubbe som snart kommer kräva något tillbaka.
Som din själ, eller hjärtat kanske? Eller dina cash. Har du cash? Har du något?
Alltså jag visste inte vad jag skulle säga, jag är för trött, det går dåligt på jobbet du vet den där låten Life is Life nanananana? Parapapapa Life nanaannana.
Gud:
- Biatch.
Så slog han igen sin dörr (med ett dirr).

Jo det där med Houdini och att bryta sig ur:
Jag tror att han fuskade bara. Det var bara fubb alltihopa. Det inte finns någon magi va? Vi förbrukade den. Jo vi sålde den till cirkus som den skanky ho vi är.
Va.
Eller: wawawewa!

2 kommentarer:

  1. Det finns och inget av det är förbrukat och kommer aldrig att bli, inte ens om världen skulle bli som i The Road. Det är säkert!

    SvaraRadera
  2. Sant Bictor. Du finns ju, vilket är lite magish.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.