söndag 27 februari 2011

Moldavien

Dagens replik (tänk Arnolds röst):
-You are so dead you are alive.

Insert brain here.

Ego Smeagol!

Hej vi bor in Sweden. Ibland får vi lust att stoppa fingrarna i grenuttaget för att se vad som händer. Det händer inget. 
Ibland får vi lust att stoppa tassarna in obst unt gemüse för det har vi läst i en tidning ska va schönt. 
Vårt hem smells like garbage. 
Vi bor på en plats där lukter slappnar av, tar på sig mysbyxorna och är "sig själva".
Varje helg tittar vi på något som heter Melodifestivalen, fast vi hatar det. Fast vi gråter till Linda Bengtzing och drömmer om peace and love, fast vi hatar det. 

Vi hänger på flasback forum och skriver hate till folk som tagit sina liv, fast vi fattar varför dom tagit livet av sig, vi vet bara inte varför vi har blivit så jävla onda. Vi måste vara mest jävliga mot de som tycker om oss? Vi fattar inte bara. Vi har slappnat av hjärnan för hårt.

Hej.
Drömde att Djuret – Ze beast is efter mig på skidor, med ett hävdelsebehov stort som Norway. Han ba: - jag är inkvisitionen - du ska bara bekräfta mig sedan dansar vi Milfbaletten.
Kommer du ihåg hur det var förra sommaren? Kommer du ihåg stor fet klacksko i ögat?
Och att jag hittade en Batman box med kassetter i ett hem där familjen blivit mördad för trettio år sedan, det ba sprutade evil i den lägenheten men jag gick ändå runt där och rotade. Kanske sådant man drömmer när man slutat lyssna på sin intui…vahetere?

Livboj.
No more offer in the forest! No more offer on the berg!
Nu ba alla skalla i kör:
NKOTB. New killers on the berg.

Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.