lördag 12 februari 2011

Ditt svin

(doing the parallellblogging)
Ja medan vissa drömmer om mjölnäsa och rocklajf och förfestar loss har jag idag kört skidor som en tönt, gifvit bullar åt en gammal gubbe (som en tönt), spelat dansbandshits i bilen och missat avfarten hem för att kolla på Melodifestivalen. Som en tönt. 
Haha jag tror att jag börjar förstå varför folk tycker jag är weird.


Men om man som jag då ofta drabbas av sådana där skämmiga kinder och en känsla av TÖNT så kan man gegga grönt i fejset för att motverka det röda har jag hört? (green helps against blushing or so I have heard)



No more shame. Funkar som fan va!
Men imorrn måste jag nästan fista en ren, hänga mig naken i ett träd och offra mig till Crowley om det ska bli någon balans på grejjerna.

Boom selectah/ Roger Pundare

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.