tisdag 15 februari 2011

Omoral

Det finns bara ett lodjur kvar i skåne.
Men man ska väl unna sig lite skit ibland också? Om någon kunde lägga mig i ett fat av lut och bara gnid gnid. Det går i cykler sådant där, man hojjar på va, ramlar, reser sig, halkar på gatan slår i svanskotan och får svinont - går hem och kan inte sitta på en vecka, reser sig, går in i glasdörren på Smedjan i Luleå, reser sig...?
Tisdag. Gnid mig mot en skida som valla typ, så kanske det går fortare framåt.

Jag är lätt förståndshandikappad, det är min nya grej. 
Så ställ inga frågor ty jag kan inte svara, det finns ingen där, jag har pseudo dyskalkyli, jag var inte hemma på det nationella provet, jag är ful som en kvinna, jag är bortblåst, Jag har leksakskörkort, leksaksbil, leksakshund och plasthår.Ge mig mod kungen! Vad är det jag betalar dig för egentligen?

Dramatish/ Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.