fredag 18 februari 2011

Gleeee


Men såhär va:
Vi behöver inte röra oss snabbare.
Vi behöver bara hitta nåt slags tempo.
Jag har grus i tänderna.
Jag har noterat att du saknar en inre motor. Jo att du styrs av vad de andra föreslår.
Ske din vilja efter hur andra djur gör.
Vänster höger hej o hå.
Vänster höger… Gnegg.

*torrhosta*
Ritual de lo hospital.
Samerna tar livet av sig?
Idag körde jag förbi en hög av ren, kunde inte avgöra om den sov eller dog. På nyheterna är det djurplågeri.
Och min inre schaman ba: trum trum jojk joddel: gör en musikal Stina!
Och en strimma av fåfänga flög över ditt fejs, kan man säga så?

Jobbar maniskt på att komma härifrån. Som en gnagare. Ända till Düsseldork. Andra just nu möjliga alternativ är skogsisolering, olycka i Spanien eller det mest overkliga: att koncentrera mig på att jobba. Så länge skutan kan gå va? Men om skutan inte kan gå längre? Skutan har brutit benet.

(jingel)
Insjuknade till sjöss (döds) – en tevepjäs.
Stjärna jag. Framför teven i en gummiflotte alldeles lost. Min endaste vän är en gammal bumbiboll?
Iklädd trasor och med en sådan där inre livsjoy som barnen i fucking vita stenen samt en icke förmåga att låta den ta plats i kroppen och hjärtat, ty där härjar istället Riddar Kato.
Start.
-Tänker på en gång när jag skulle köpa säng och sängsurfade på blocket, hittade en stor jävel men fick mail från Kim Sudoku att sängen var såld. Insåg det vidriga med att köpa säng begagnat, man kan få någon som vart på teves säng. Deras b-kändiskroppslukt, deras b-kändisgråt, b-kändisförhoppningar och b-kändissvett.

Vänster höger hej o hå.
Skickar filmer med av sin kuk på till om tjejer.
Långa cumshots…
Kiwi.
Långsamt.
I sepia-ton.

Jag är en flimsy excuse for a transvestite som vill finnas. Typ jag är dålig på att leva men jag vill gärna finnas. Därav alla posebilder med "mic" i det sista. Man vill ju helst bara sjunga o dansa och va med i Melodifestivalen samtidigt som man är bra på det där med statsvetenskap, juridik, prosa, rida snyggt, grammatik och hår.
Kanske mest hår.
Och finnas!
Och snackar med folk, med alla som tittar ut från de där tevebilderna, alla djuren. Gnegg. Den altruistiska med integritet, den skrattande Garbo.
Tittar inte ut, tittar i toaborsten alt.
Stäng munnen det luktar skit.
/ Svinet

p.s lyssna på Pollys nya, hon gnäller om världen på ett vackert sätt. d.s

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.