tisdag 1 mars 2011

Shrek the tjackpundare


I´ll never be!

Maria Magdalena.
Jag är creature of the night.
(mindre bra text)

Tänker såhär: kan Prince i lila regn så kan jag.
Och Di Leva sjunger:
Jag bakar iaf Foccacia nu hörrni.

Stabbed to death by toe nails.
Stockholmsnatt.
-Ge mig svamp eller die!

(Pratar med teven igen)
Folk ska alltid varna. This is american eye ball.
Drömde att jag hade världens längsta trasiga tumnagel.
Asså ekologisk Kiwi! Vilken skillnad.


Strap on strap off.

Tjejwasan – som handikapp OS? 
Big brothel – som handikapp OS?
(bättre text)
Har ni tänkt på hur det bara är överklass överallt på teve?
Överklass som rider. Överklass som sjunger. Överklass som lagar mat. Överklass som gnäller över sin barndom, så switch till reklam med svältande barn och överklass och dokumentär om fattiga gjord av överklass.
Sagostraff alá Roald Dahl med en sjungande ingefära under sängen.
-I failed you as a father one time.

Söndagsunderhållning i Svea: se Per fista en kyckling full med råkost.
-I failed you as a father two times.
Gå inte in i den kalla natten!
Ligg mellan två stolar med en duk över kroppen.
Rep virade runt ben, armar och torso. Three times.
Och en riktig prinsessa. Ritual med hög hatt som en tönt. Offer.
Töntoffer.
(dork victim)

Defeat your evil twin buddy.

From the mouth of babes: tio kilo sperm whales: Ett shriek av desperation.
A shrek (troll) of desperation.

Paintbolla dig själv till sömns.

My name is Zlatko.
Jag har en insekt i ansiktet.
Vuxenmobbing ba: mjaha är det där NATURLISH? Är det det va? Kan du va.
Powerwalk.
Kolla.
/
Svinet Horan Madonnan o Jesus
ps förlåt alla dåliga bilder men jag har en liten collagedipp just nu ds
ps2 glöm inte att RÖSTA  (don´t forget to vote) ds2
ps3 Glöm inte att läsa min schlagerblogg (don´t forget to read my eurovisionblob) ds3

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.