fredag 10 januari 2014

Släpa aldrig loss fångarna torka deras diskhandskar med dina tårar women hon springer på taniga ben

Fredag.
Hörde på radion idag: Det finns ett antal kompetenta kvinnor i det här landet men inte lika många som män.

Varning för det här inlägget! Jag ville göra en bildserie där man tänker ”shit det är för mycket going on i den här bilden”.
Sjuttiotalsblekt, lite Abba sådär… Lite avsexualiserad sexualitet så det bara blir lite tomt tja meningslöst, mitt favisstema. 
Blabla. 
Jag lät mig inspireras av Anna-Nicole Smith med hud som ljus plast, pattar och sugig (sucky) blick.
Passivitet. Kids som är passiva. Girls. Barbie. Girls.
Skjut mig, det är okej.
Skönhet är skit. 

Utgick från dessa:


Såhär blev det:



   Lite femtiotal sådär: I just pooed men jag är fancy shit ändå.

Och hon springer på taniga ben.

Du är tokig, Madicken.
/Madicken