tisdag 27 september 2011

Transvestit

Hej jag heter Steven Seagal.
(fiskmås)
Jag letar frenetiskt efter punken.
Och jag har ett bum knee.
Ni är alla läjmers.
Jo kom på en grej!
Ska sluta va rädd för saker.
En vän berättar att det ser rätt bra ut för Sverige och Canada ifall en Apokalpyps skulle komma snubblandes.
Vi är alltså en kackerlacka.
We multiply om ni stampar på oss. Eller nåt. Vi bor i era hotellbadrum.
Trodde de sa på radion att Thatcher dött.
Helst vill jag bara jaga troll.
Och baka.
Och hångla upp.
Book of worms.
Vad hände med punken?
Vars katten har ni lagt den?
Sluta ligg rätt! 
Ligg fel.
Ligg fel. 
Gå fel, snubbla, worship Satan, gör vadsomhelst.
Själv tillbad jag solen igår, det hjälpte inte så mycket. Känner ett sug efter Apocalypso. På pinne. Oralt. Bring it on liksom.
Läjmers.
/Stina

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.