söndag 4 september 2011

Timbuktu

Jag är Niklas Frisk?

Ta ett piller och skikkelig sån bad ass.
Och Pattar.
Skid row?
Jag blir din rectal trauma.
Benny Hill.
Girl on girl book club. 
Yxa.
A veteran bed wetter.

Och du ba: gardening away misery.
With a hoe bag.
Just den dära: OMG I am in love som typ Beyoncé? och kasta sig ut från Västerbron av glädje och landa på nacken och sedan blir det tyst.


”Jag tar på dina bröst nu”
Taj mahal.
I cup them in my hands.
Jag ramlade ner i en brunn idag, folk slängde cash på mig och önskade saker.
I fell down some stairs.
Jag råkade gå in i dörren.  
Släppte in fel folk, ett helt gäng. De bestämde hur jag skulle må, det blev halvkass. 
I play bad life helt enkelt. 

En apokalypsodans från nu och till evigheten i ompa lompa takt (små små dvärgsteg).
Tillber ett stort monster av choklad.
Allt är savage.
Och det ligger på bordet.
Du menar jag. Och jag är hungriiiiig.

Den älskar alla som Toffifee.
Yeeahhh.
Och den där känslan av att jag skulle kunna die for you. Eller vänta stopp tut nej. Hell no. 
Inte alls faktiskt.
Den där känslan av att flyga fram på norska fjäll skumpeti skump. 
Min fru dog av rabies.

Eller jag var ensam tills du dök upp. Nu är allt bara sämre.
Satsa på ett liv utan andra människor!

Är på självdestruktivt humör, äter allt av en gris samtidigt. Fot, arm, blod, humör och en flaska med läsk.
Och eldgyckel en gång till.
Buffel o båg AB.

Peta in en pinne i brasan.
Eller jätteroligt: finns två korpar, nej två bebisar som snackar. Di piu.

Peppes bodega!


Drömde att jag kanade nerför på knäna i en sjukt smal brunn. 1435 meter. När jag nått botten satt jag med slamsiga knän och skrek med händerna för öronen och munnen. Hade alltså fyra armar.
Och mode och magra kvinnor och eländes Stockholm och någon svarade på min text här, coolt. 
Det mesta jag läst den senaste tiden ligger iof på en nivå av Sudoku för mig, alltså jag förstår inte, blir irriterad och går iväg förvirrad.
Men såhär da:
Tänk längre. Tänk flera km längre.
/Stina

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.