tisdag 7 juli 2009

Pay for the money!

Build me an army worthy of Mordor.

jag circuitbendade lite...

(med dataanimerad röst)
Jag tänker på miljön.

Anus brothers gör att jag vill boffa snadderblandning. Man är bara nån slags tjej, alltid. Ska bli popkille, ska vara oåtkomlig och initiativlös. Ska låta dem stå där o tindra panda lite planlöst... the swinemaids.
Radioteatern ger:
En pjäs.
Hon har inte blommor i sitt hår. Han har bölder i hela ansiktet. Läser en detaljerad beskrivning av en våldtäkt, funderar.
Hm…
Jävlar vad många som någonstans mellan byxa av - byxa på, skiter i vem, vad eller att du är. Många verkar tycka att det är löve även när madrassen är en plywoodskiva.
Det ultimata offret är väl iaf en blond spänstig tjej med hästsvans som joggar på film, på teve, på gatan, i ditt huvud. In i ditt offerhuvud (me me mee)
Du: offersitter i offerbusken och offerhoppas. Jag har börjat offerjogga som fan i offerblond hästsvans. Jag tänker på miljön.

Jag är gravid förresten!

Med Lussefer.
Vänd dig till högre ort.

Jag har gift mig.

Med en flugsvamp.

Jag har lägenhet!

Den ligger i Solbeggah.

Jag har vänner.

De bor i teven.

Bli popkille. Måla kajal, ja gör det. Kisse kisse miau miau. Feel the catsuit, feel it good. Tänker på hur många av mina grannar som är potenta seriemördare.
Vi kör nordman, vi: vandraren har inte långt att gå, han har inte så mycket att säga heller.
Killar snor ens idéer på ett mer sofistikerat sätt, de ba: det där kom jag på själv.

Har en sång i mitt huvud, den går såhär: Since you’ve been gone. Since you’ve been gone. Out of my häd cänt täke it.

3 kommentarer:

  1. Med glitterhandske! Vad fint.

    SvaraRadera
  2. för att pafarasera ranelid: det är ditt jobb att vara grym (och du gör det bra)

    SvaraRadera
  3. Helellelelellelelna: shalalalalallala, ja asså den ska jag gå runt med jämt. Tackitack.

    Kristofer: För att citera Paris: I love you!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.