lördag 4 juli 2009

HaHa


Drömde att Gud pillade på mig med sin stora näve – långt där uppifrån. Så vaknade jag i yllekofta i ett 50-gradigt tält.
Festival – som livet, fast sämre.
På med gyckelbyxan.
Life – nanananana.
Shit för ett horigt gig.
Parapapapa LIFE.
Nanananana
Life is lalalalala.

Tog ett aurafoto – healertanten sa att jag skulle sluta vara feg, så jag åkte på festival.
-hej vill du hänga med på party, vi drar när du kommer.
Slit dig och kom loss, vi röker dreads på styltor.
Vi boffar träd, gräs och kottar.
Vi sminkar oss.

Sovsäck, tält, fittunderlag check, ser ut som ett ludd i håret check, självförtroendet på botten check, gangsta rap made med do IT check, ska tjacka hästarnas dal för högläsning *skäms*

Gråt och känn igen dig nu:
Det regnar in i tältet, jag går och badar, snubblar över en crustare, krockar med nåt slags hare rama hallojs med röda tofsar som liksom väller ut ur öronen, klebbar en hund med skabb och trillar i vattnet o landar på en glasbit.

Hela natten har jag legat huttrandes och lyssnat på lägereldsgänget från helvetet, de klarade inte att sluta sjunga, de hade säkert dött då. När de tillslut kollapsade av träspriten blev ljudbilden ist nuppande par i tälten bredvid, eller par o par… Tjejer som fejknjöt i falsett. Mehneh jag är ganska glad ändå, hajjar inte varför jag alltid måste rumla runt helt själv bara, även när jag åker med ett gang?

Man tänker: hmm ja dessa människor är säkert fina, någon annanstans långt bort härifrån. Ett mentalt stadium av rave extensions och bukfetma. Lite sådära: Hej jag ska ragga på en brud, jag är hyper, jag är sten, nästan död, jag är ispåse, ja asså inte DU då haha. Nej nej utan en smart och ROLIG tjej, hon sitter där borta, vad ska jag säga till henne ra? Vem fan är du förresten?
Det enda jag kan tänka på när hans mun har diarré är: Lucifer. Lucifer I call upon thee, come and pill on me with your big näve from the sky, som i den där cola zero reklamen ba: svousssch!
Cassillero del diablo.
Eller: jag är konstnär.

"Skarsgård junior gråter sig just nu igenom en film där han våldtagit någon till döds? Om Järngänget får finnas så får jag också det."
Auran var blå och gröt förresten.

Det är något med allas liv som kretsar kring alkis, levern gillar inte det. Allt blir najs med tio backar öl? Man får ligga illa, man får spy på rygg i tält. Man får the skabb på kul ställen. Man får se band och skrika chaalalala i narrluva, de vill åka hem.

Nämen det är helt oviktigt, några timmar av shite tål man ju/är sjukt van vid/kan användas i studiesyfte. Let me entertain you med mitt tragikomiska liv.
”Mars volta” var jävligt bra.
Gick förbi en brud, hon ytbrast om mig: men gyd så åtti!
Ja hellre åtti än sjuttiotre liksom sa jag då inuti.

Fröken Onsdag Adams rapporterar från svensk sommar:
Nuclear death holocaust community. Vi ses på city, eller nåt.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.