måndag 6 juli 2009

Everybody move your body we are dancin Norpa!

Dagens klur: i hur många svenska filmer har Georgi Staykov spelat ond maffiaboss från ex-Juggo eller Ryssland? Rätt svar vinner något uppblåsbart.

Annars: oj oj, nivån på texterna nu ba... Hej pubis hur mår du nu. Jag måste stryka och stryka hela tiden för det blir bara pino alltihop. Det är inte synd om Stina.
Men sommaren är ju lite svajjig, och glöm inte det där om de glada dagarna.
Fast idag var inte bra, låt mig berätta.

För en jäääla dag.
Ett barn skrek mig i örat hela natten på tåget, jag kliver av eländet typ naken, och det är oktober i Luleå fast juli?
Läser om våldtäkter, tänker på Arvika och äter groda av marsipan, får diabetes och blir lite yr.
HUR I HELVETE KAN SÄKERHETSKONTROLLEN VARA RIGORÖS PÅ NYCIRKUSÅNGEST BACKSTAGEOMRÅDET OCH SAMTIDIGT ÄR DET TYP ENDAST TRE VAKTER PÅ RESTEN AV HELA FESTIVALOMRÅDET OCH DE ÄR FULLA?
Varför ska alla kvinnor våldtas?
Hvorfor skal jeg slås ihjel?
Sådant kan man tänka på och känna sig matt.
Vidare da:
Får flygkrasch, arbetarklass och skjörbjugg och kommer en minut för sent för att möta upp nära anhörig.
Nära anhörig får nåt bryt på det + en hund vattnar ned hennes ben, plötsligt är life Michael Jackson bad, den nära anhörige skriar ut månader av livsshite i mitt öra, det handlar om en buss och... mat och... Iaf folk roas, folket stirrar, vi tar bussen, skriar vidare, går i regnet, skriker typ nästan slåss, tar bussen tillbaka, saker blir ugly - jag går. Sitter apatisk på tågstationen i en timme mittemot en fyllgubbe som ser orolig ut, Nancy i knäet som är helt lugn i kaos och bara nannar och drömmer om mat. Tänker på Michael och: man måste jämföra. Världen utanför och tjo och hej.
Tar bussen en timme åt helvete, tiger, går av, skriker vidare...
Men
Jag älskar min enda anhörig, man får känna att man lever iaf och det är ju bra för annars hade man vart död och det hade ju inte varit så roligt. Det är löv.

Mina religiösa släktjävlar håller tydligen på och forskar i varför jag inte är gift med en bebis förresten.
Om de bara visste.
Men att skaffa barn... det är the shit tydligen folkens, ja! Vi solkar ned jorden med tolv menlösa apostlar som inte är gay, inte bär sjukdomar, inte bråkar, inte pratar, inte är annat än mellanblonda med skånsk accent. Ingen mår dåligt i vår kennel.
Haparanda here we do not come.

Fast vem bryr sig. Nu äter vi swienerbröd.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.