lördag 25 april 2009

Yes we can´t!

She comes through with a smile, i en vit paljettkavaj med en enkel tulipan (inte en svår) insmord i chokladsås går och lägger sig, drömmer om snö.
Det är sten i salladen
Tralala lilla blåsfisk, kom hit ska du få en nål
Poff.

Men den här staden suger min livslurre. Oslo e vampyren, jag e tjejen. Det är inte särskilt erotiskt. Vi sitter i solen och dricker latte, intet ont anande, kommer att bli så jävla brända. Gamarna flappar runt i slow mo ovanför. Gäller att inte sitta still för länge så att man dör, då kommer de o tuggar på en. Under oss bor alienrobotar som har legat uttråkade och rullat tummarna i miljoner av år. De inväntar någon slags signal. Tut.
Typ.

Min hjärna skickar små glada budskap i form av bob hund textrader a la:
De kan klaga om de vill, ja har slutat å bry majj om sånt.
Och
Jau är glad att jau finns till… det breddar upp/ut? min horisont
Tralala lilla fuck up, kom hit ska du få en knuff.
Alla utom jag har bra hållning, börjar likna farmor. HJÄÄÄÄÄLP!

Vi hade premiär igen igår. Jag vet att de denna gång säkert kommer att tycka att vi borde begränsat oss, att vi inte har full kontroll. Jag gillar att det är så, visar att man är ganska skön. Det är lätt – tidernas slogan. Folk får tycka vad de vill. Jag har slutat att bry mig om sånt.

Hittills bästa textraden från årets Eurovision står Holland för:
”love will make us glow in the dark
so open up your heart
are you ready for a brand new start?”

hehe

Här är en låtlista perfekt för denna dag:
http://open.spotify.com/user/sonofdaddy/playlist/12FSHIW2Im3a0Ss8k6pcqH

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.