torsdag 8 november 2007

Useless generation


This is no sock in my crotch.
That is no sock in my crotch.
That is not a sock in my crotch.
The righteous shall walk a thorny path.

Hej jag tycker om dig också.
Ja bröstet häver sig och förfryser i den positionen.
Det här är ond bråd död minus förruttnelse, fast jag ska bli ett vackert lik, det ska funka, jag ska slappna av. Frysa som snövit och choka på gamla äppelbitar i en helt jävla ruttet obekväm position. Brösten står rakt upp i liggande ställning. Det finns inget av november som är värt att bevara, inget av 2007 heller förresten, man ska resa bort i november FAN.

Det jag minns av tonåren: jag var ful, det är i stort sett det jag minns och att man skulle fika fast man var rädd och hade inget att prata om…
Finland, tevespel och dumma människor som skjuter underifrån underlivet, korkade feministsvin. Alla har roligt i Berlin utom jag osv. Människor är äckligt. Igår köpte jag My little pony påsar på myrorna för 25 spänn styck, det var stort!
Allt står stilla, jag ska på spa som den lilla arbetarklassloser jag är.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.