fredag 2 december 2011

The Wurst

Slyna.

Fas 3
Ditt ogenomtänkta… Slödder. Dödsångest. Bam.
Jo såhär: man tappar jobbet hamnar i olika faser slutar i FAS TRE där man får välja to be bödel eller offer. Gå bödelkurs eller offerkurs bitches. 
Alla snygga får välja först.
Det är svea 2011.
Och jag kör snart över er alla med min kvaddiga zombietruck från helvetet medan jag skriker: Ur vägen bitches voff voff wood.
Här kommer jag.
Här går jag.
Nu kör jag.
Tänker inte på dig längre, det skulle vara fysiskt omöjligt.
Liksom.
Det finns inga regler, bara feelings.

Spricker i mellangården.
Min exmake är roddare i roddarklubben.
Den sura fittan.
Hur mår hon?

Hon är upprörd.

Min bästa kompis säger att såhär ska du säga:
Im too sexy for this shiz (shiz iz wack).
En gubbe ringer P1 och hävdar att fittor har sämre minne, asså det är vetenskapligt så va. På samma sätt som att vi kan skita ut barn och inte ni. Samma samma.
För sexig wacky diddelidong för det.
Jag kan inte skita barn? Jag hatar snubbar? Jag kommer ihåg det?
Ass iz the new vagina.
Jag kan roas av hur korkad jag kan vara, i ett vanligt samtal kan jag säga dumt trehundra gånger.
Men så tänker jag på Buffy.
Grunts.
Cat keep a good bitch down.
Måste ba fixa min peruk.
Jepp Eurovision är tbx, och jag ska börja forska i eländet, annars dör jag, bara måste. Fast det är väl nån slags jul också?

Allt blir nog bättre/
Svinet

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.