söndag 18 december 2011

Harry Plotter

You got snail.
Hey!
You got snail.
Spela upp ett barndomsminne.
Like a dwarf.

I am Dobby the house elf milf.
I am Paris Hilton.
Fuck Paris Hilton.

Dagbok:
Idag målade jag hela världen i en stor regnbåge chakra healing big ass silence for ever I will näver let you down I love you dad som tomtarnas schackbricka på julafton. 
Lilla mamma.
Mitt rosa hår svällde.
Sedan kom jag.
Jucka Paris Hilton.
Unleash the horror within.
Allt är roligt hela tiden. Ja?
Jorden är platt som en pannkaka jiddeli jaddeli HOE.
Och Mikael Wiehe.
Vit kanin up your ass Kajaso.
Se mig skjuta mig i foten nu.
Och lilla vicke vire.
So a house-elf shows up in my bedroom?
(ingen svarar)
Fools!
Lack of empathy platform boots syndrome.
Father Fouras.
BDSM barnteater.
Jag vill inte veta vilka klubbar ni hasar runt på en fredagskväll!
(hajdar alla på fb)
Låt stackars vila i frid.
Goonies never say die.
Jag springer på taniga ben.
Man tappar så fort auktoriteten.
Stina spelar SLUM på wordfeud och får 4 poäng.
Stina skriver RIS på wordfeud och får 3 poäng.
Man måste stå upp för sig själv ibland, ja du fattar.
Stina spelar GRIS på wordfeus och får 4 poäng.

Kärlekens matematik:
Om alla frågar alla vad de ska göra på julen och alla som inte ska göra något håller käft så hamnar många på psyket ba roten av minus. Just nu är det fullt med folk på psyket som inte vet vad de ska göra av sig på julen för att alla vet vad de ska göra av sig på julen.
Hänger ni med?
Ljug.
Ta allt och ljug.
Häll en flaska Leilas söta jul ned i halsen och spring. Lägg dig ned under folk, låt dem bestämma ditt humör. 
Bli inte som jag när du blir stor.
Men sluta härmas.

Försöker hålla mig pysselsatt med händer och tår men inga kollage kommer ut, ej heller bra text, eller något alls. Tänker att det är semester. Man kan kolla mina bilder och videos från i år här till höger.

/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.