måndag 30 maj 2011

Ehec

Världen kräver att man är lite eljest, annars blir den obeboelig och obehaglig.
Bullfitta bullfitta bullfitta sicka bom bom bom min kropp osv.

Lite motsatsen till Autism dokusåpa (mer samhället än sjukdomen dåra):
Det finns magi?
Som i den där häxsåpan där en av häxorna under några timmar tvingades uppleva all smärta in the world. Allt bröd i världen.
Ont va.
(en svag viskning i vinden)
-Eheeeec.


(gnolar)
Om natten är alla skinkor grå 
(Svinet)
Eller var det själen? 
-Eheeeec.
Marsvin?
Boom kackerlack?
Som de där sparrisarna i  reklamen som de fryser ned mitt i ett samtal. Misslyckad nedfrysning av herr Morot.
Och magen skriker:
Up up down down left right left right B A start.
La vida crushed under dem blodsnigel murderah!
Salta snigel liksom.

Folk har ju sina liv att sköta, de har inte tid.
Inte ens dina vänner nästan. Folk måste ha pengar och en massa fitta. Det är dyrt, det tar tid. Folk måste nå upp till sina drömmars mål för att sedan gnälla över dem, sådant tar också tid.

Hej.
Idag fick jag hojta på en gubbe på cykel, han plingade inte utan utgick ifrån att jag o hunden skulle höra honom komma bakifrån, vilket vi inte gjorde så han körde in i oss och väste irriterat: kan va bra att gå till höööger.
...Va?
Kan va bra att gå till höger liksom?

JO KAN VA BRA ATT LÄRA SIG STANNA, SKAFFA EN RINGKLOCKA OCH BEHANDLA MÄNNISKOR MED RESPEKT OCKSÅ!
Bitch ass hoe.

Jo jag är motsatsen till Lars Norén, folk skrattar med mig inte åt mig?
(del två)

Detox dag ett:
High Chaparall!

Jag måste sluta höra av mig.
Dag ett.

Det började som en skakning på nedre däck.

Del ett.

(Pumpaläns) 
Och det handlar om Pavlova.
(Länsa pump)
Nej Pavlov.
Pablo?
Den andalusiska vovven.
I ögat.
Det där med att springa Marathon bara för att jaga folk.
No a la tortura osv. 
El pueblo no es. Lo es.
Med ett fett ljus i handen, i parad med stor svart kåpa sådär: ha ha ha!
Komma tillbaka till sig?

(Pausfågel)
-Kvitt kvid.
Om att vilja vara nära någon som vill vara för sig själv tills den dör.
Och känna sig lite korkad brud sådär.
(I svart kåpa)
HAa HAa hAa.
-I am the killer of magic and children!
(Blåser ut en tårta med tretton ljus)
(Andas in ett gäng flugor)
Visslar inåt.
-Eheeeeec.
Stör pojken.
Dygnet runt.
Hostar ut en fluga. Den flyr i panik mot fönstret men slår i (duns) och glider komiskt ner mot sin hädangång utmed den franska balkongdörren.
Anneli från Mont Martyr.
Helt sant. 
Jag lägger Tarot och offrar mul och klövdjur också.
Vackert.
Fina "vänner" ringer på telefonen så att jag inte ska glömma. 

”Och sorry jag var packad så jag minns inte ett ord du sa.”


Killar är konstiga.
Kompisar är bra.
Magen kurrar.
/Ehec 

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.