fredag 25 mars 2011

Huset fullt av hyndor

Dina ögon ser sönderrökta ut.

Jag är herr hämnd tror jag:
-Nej. Jag är Batman.
-Vilket jävla elände jag har ställt till med.

”Folk hatar dig i hemlighet”

-Vad hemskt med din läpp?
-Ja, jag saknar den som fan.
Alternativt: vart katten har jag lagt den?

Mitt liv har blivit en följetång.
Nej, ditt.
Det bara ringer och ringer.
Olja i näsan.
Det bara stämde inte. Livet är ont och svett och sex med en kiwi du inte ens tycker om längre och AVOKADO.
Kän ju fäjs dö fruit? Känn juu?

Kungen: Vi vänder blad här nu va?
-Ill bury you!

Repliker som:
- De där slynorna i big brother är bara där för att få kuk, eller:
-Alla tjejer på konserten visade fittan för Håkan Hellström.
Som vittnar om nummer ett:
Kannibalkvinnorna i dödens Avocado-djungel!
2. det är din önskedröm.
What are you running from?
3. du är en meanie.
Wawawewa!
Och så dagens vinnare: Skönheten och oduret – tv-serien med en helt obeskrivligt gubbsjuk plot. I dagens avsnitt räddades en förtappad Hollywoodsnygg hora från gatan och sänktes ”ned” till odjurets värld och blev kär ASKÄR! i honom och gravid, fast inte med honom? Hon gnatade o tjatade ba: Let me love you! I love you. You I love. Pleaaase! Iklädd gudfruktiga ohoriga kläder men Mr monster ba: no. No way. Never. No I wont do that.
Så då drar hon hjärtekrossad tillbaks till det hon gör bäst nämligen: horeri i tigertajts och typ smink, fast med lite moralhallojs och pladder lockas hon tillbaka till sexlöst hemmafruande tillvaro i monstrets glädjelösa håla.

Ja vi slynor kan lätt lära oss att älska monstermän - inga problem, de behöver inte ens tycka om oss tillbaka, vi bara ger våra kroppar. Vi är alla horor som Berlusconi, vi ba geeeer och ger utan att vilja ha något tillbaka. Vi är altruistiska slynor som visar fittan för Håkan Hellström, vi har kropp som struts med stort sköte no brain, vi är byggda för att dyrka er som låset. Vi är zombies faktiskt. Vi eat brains. Vi eat our brains och spyr upp dem som bulimi och dyrkar vidare.

Conan kom och gräv ned mig i en pöl av bong, kunskap och roddmaskin och låt mig återuppstå med muskler och hjärna.
TO BLAVE!
 /
Tadeusz Kantors dörrmatta

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.