fredag 12 mars 2010

Maria Kristina

Ibland kan man känna sig lite fast.

Läget akkurat nu:
Se framför dig en människa som ritar, kokar kaffe, gräver snö, lyssnar på radio, vankar runt, sminkar, sms:ar filmar samt skriver samtidigt. Samma bild hela tiden.
Och ojjar sig.
Fast är skitglad och TACKSAM också!
Jag producerar snabbt och slarvigt, kanske pga. bristande självrespekt eller kanske för att jag tycker att en sak är kul i fem minuter och därefter vill jag göra något nytt.
Gå ut i snön och bara:
Fuck this shiz!
Fuck allyall!
I´ll pimp allyall!
WATCH!
Ba WATCH ME DO IT!

Var lite less så jag klädde ut mig till en roadkill grisbjörn som försöker tända eld på en kvist och dansar.

There is no life on earth.
Only dirty.
Ödesmättad björn

Och bara rätt o slätt Silly björn.
Hojtar
Jag ska överlämna mig till Polen.
Jag är din rondellhund i natten.

"Men du skriver ju sådär så att man blir lite: men neej sluta! Jag blir åksjuk. Jag vill hopp hopp av"

Folk är lite sådär: Nej jag har klarat mig själv, då får du också göra det. Så blir jag kanske lite ledsen av att kasta ut dig ur mitt liv men det var du värd.

Jag vill tala till ert undermedvetna nu:
Dålig porr – the afterlife.

Kärlek/ Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.