tisdag 2 mars 2010

Jack Torrence

Han som flög till solen så att vingarna smälte.
På en engångsgrill/ klotgrill.

(Sjaldans typ zigenare till rutten musik med en flaska rom i fickan)
-Hej jag kom hit i en lastbil.
In the backseat.
My name is mud.
Keep it sexy in the bäckseat.
Amanda bear - din discobjörn i natten.
En musikal i dunklet
med laser.
Tomorrow tomorrwo.
I love ya tomorrowhoe.
Gudasaga.
Storhetsvansinne.

Hej jag pendlar mellan apati och driven som bilen.
Önskar att jag var socialt kompenetnet eller vad det heter, så att jag kunde komma ut och spela mer.

Som i Tricot reklamen:
In the back of taxis
On the top of buildings
In elevators
And chu-ku-chu (chtulu?)
Kill me
Kill me
Kill ME

Jag ser tvillingar på sparkcykel.
Började fan gråta idag när jag släpade snöskottarspaden för trehundrafemtionde gången.
Hej oglamourösa liv som hela tiden känns som en väntan på något annat.
Det blev till att baka bröd och lyssna på Povel idag utav bara helvete.
Och att avreagera sig på papper, det var ett tag sedan jag målade bilder på papir så det gick lite knaggligt,
hah ser ut som att ett psykstört barn har käkat en låda med färger och sedan spytt ut dOM på ett papper, men jag bjuder på det. Det var ju så det gick till.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.