tisdag 16 december 2008

Slas Vegas

Det är pinigt att blogga.
Pinigt att vara tjej också. Särskilt när man bloggar. Det är typ pinigt att finnas.
AND I LOOOOVE IIIT!
Det är fint att inte höra hemma någonstans.

S´wonderful

Har idag gråtit mig igenom The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
Bästa repliken: Jag är äldre men jag vill nog inte förstå.
Sedan tar jag tillbaka gnället om Kanye, det är bland det bästa just nu. Det är gråtiga tider med temaplattor och parallella verkligheter där vargen/grisen/björnen/minotauren är din vän och inte på din tallrik.

Har för övrigt kokat svingod knäck – sug på den.
Det är snart jul och jag ska åka med min kompis i kaftan till Las Vegas med en resväska full med muskotnöt och flugsvamp. Jag är livrädd.
Mycket kärlek
Svina

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.