tisdag 2 december 2008

En dag med Aphex

Hej det är jag som är pesten. Jag har kommit för att smitta dig. Vill du ha AIDS?

Det är måndag. Eller nej vänta, tisdag? Jag lyssnar på film med Aphex Twin på repeat och ser min granne köra runt runt i sin blå volvo 240. Detta pågår.
Nancy sitter och tittar ut genom fönstret.
Nu är det Nannou.
Det regnar.
Jag är helt oinspirerad.
Tror att pest gör rätt ont, det är ju vahetere bölder o skit.

Hoe hoe hoe!
Finns det några snälla aborter här? Vars fruar jag kan impregnera. Vars papper jag kan laminera. Vars pappor jag kan lobotomera.
Robban Broberg humör idag. och matrix mood: inget är på riktisch osv welcome to the real world vara en stel datahacker ihoptejpad mun ligga i en slempåse why oh why didn´t I choose the blue pill vill du ha en orakelkaka? Buckle up Dorothy cause Kansas is goin bye bye dodga kulor och så flyga ur en telefonkiosk och ba: tönönönönö tönönönö tönönönöön tönönöönönö

Nu är det milkman.

"gnol"
Everything you can do I can do bezzer. I can do anything bezzer than you. Yes I can. No I can´t. Yes I can. No I cänt. yeah I can. Yes I can. Yes I caaaaan.
You cannonfodder. Me fire.

Man kan komma mycket långt med lite smicker. Det är det enda man behöver kunna om lifvet. Det och att mjölk kommer från kosnoppar. Men man får starka ben. Och den bruna non-stopen: vilken smak har den? Choklad?

Tänker på kvinnor och all deras anorexia. Kan de inte bara sluta.
Psykisk semester vid kalix älven

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.