torsdag 4 december 2008

Delete

Det är hippt att vara fyrkant.

Dagens fobi: grannar.

Knif offret.
Undret - det magiska undret. Måste lära mig skyltar också. Och betala skatten. Norge är som prins John och sheriffen, jag är ugglan i fängelse ba: ho?
May I vomit in your vagina?
Jag har gjort en stygg GIF animation om livets vilkor - vegan style.

All you wanna do is ride around sally. Riiiide Sally riiiide osv.

Jag såg De ofrivilliga.
Shit Satan!
Ruben slog huvudet på spiken eller vad det heter. Han satte skåpet på plats så att säga. Han har lyckats. Han är lyckad.
Såg också trailern för Mammut, Lukas nya. Lukas vet hur man ska göra med musiken. Jag delar hans passion för popmusiken möter bilder. Sedan vet jag inte om plotten verkade så spännande… Par gemenskap som går åt helvete, Michelle Williams som gråter och så tänker man bara på Jokern och så vill man gråta själv också.

På väg hem från bion 5/12 2008 runt nie-tiden: Känns som att just precis nu gav hela Sverige upp. Alla bara deppade ihjäl sig, det är december och mörkt unt vi tyar icke längre.
Min flickvän slog ihjäl mig med dammsugaren osv.

Kom igen! Det är inte meningen att man ska orka december, man bara gör det ändå. Det är nyckeln. Alla mår dåligt i december.
Det är en pino dagdrömmar heartbreak nazist månad och på slutet föds Jesus och så får man presenter som kompensation.
Jag önskar att snarast bli returnerad till verkligheten, därför utsätter jag mig för dumma grejer. Går på bio.Tänder lampan. Skickar vykort och grejer. Går ut och saker. Har ett par dojjor som ser ut som lego och skit. Det kommer busslaster med nazzar från Tyskland i helgen förresten.
Folk är inte okej. Man får inte falla för frestelsen att åka på gruppresor till Thailand för att tjacka fru till sig själv och grannarna, köpa barn, köpa grejjer.
Sluta jobba och bara drömma.
Gå i ide…
Kan liksom inte sluta sova.

Jag drömde inatt att jag levde i en skräckfamilj som roade sig hela nätterna med att mörda varandra på kreativa bestialiska sätt. Man hade olika roller, jag var det blonda offret som sprang runt och skrek och var livrädd mest hela tiden fast jag hade oftast en bra finish med brutal slakt. Det var en som var verklig människa, honom fick man inte döda ”på riktigt” men han var cool, han hade diamant tänder och västtysk hockey. Var inte hälften så rädd som vi andra var.

Sedan drömde jag en mardröm: att jag gav var tionde till kyrkan. Feodalsamhälle… patriarkat blabla… mummel. Trenden nu är att vara super frikyrko TANT pepp på allt. Den som gnäller måste dö. Man måste hylla sina fiender och älska modebloggar och dålig musik. Gärna Robyn mode. Gärna tomhet. Gärna ha sex utan feelings. Dålig trend. Deleeete.

Sen tänkte jag på att man kan vara väldigt entusiastisk över människor men de är inte alltid lika entusiastiska tillbaka. Man måste låta dem få vara oentusiastiska. Folk har rätt att inte tycka om en.
Så var jag vaken.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.