tisdag 2 december 2014

Julkalenderrr

Hilarious spam:

Jag bor i ett tyskt hus och drömmer om deep throating.
Jag bor i ett tyst hus. Utan ventilation.
Bam!

Men ska du bara ligga där del 1.
Ja.
Jag är Cändy (godis).
I daydream (jag dagdrömmer).
Att jag flyger high up. High upp över the hills och näver dör.
Hej. Återuppfinn dig själv.

Kämpa!

(diktigt)
Personlig konka.
(fight)
Gör drömmen verklig.
Gör den verklig.
Gör det nu.
Smashar jävla trollstaven.
Make it real! 
Gör det på riktigt.

Jag var en gris i ett tidigare liv.

Dansa vogue.

Allt har känts sorgligt ett tag, hoppas det går över.
Hundra tusen år av ensamhet liksom. Klump i hals och
Bara vinter aldrig jul.
Bara vinter aldrig jul.
Bara vinter aldrig jul.
Bara vinter aldrig jul.
Bara vinter näver jul.
Men!

Jag överlevde november?
Trodde inte det skulle hända i år.

Som kärring har man ständig kontakt med kroppen.
Jag var en gris i ett tidigare liv (oink).
Jag är ynklig och lam.

Frankenstina.
Återuppfinn dig själv.

Det är jävligt omoget att sitta o negga.
Sluta med det.
Vilket år liksom!
Jag har inte bara gjort tv och radio utan även matlagningswebbteve, gett ut en roman, gjort en egen klädkollektion, mascara, parfym, dildo, limbo, dansband, klocka, husvagn, oljerigg.
Utan jag har även… Och… Och nu ska jag… Kolla… Foto… Pojkvän… Vänner… Selfie… Dyr mat… Skryt… Yrkesskryt… Mer skryt… Selfie…

Eld, blod och vatten.
Är det bästa? Som jag vet? Och tomten. Gröt. Jul. Skräck. Skrikskratt. Skrik i panik. Skrikskratt i panik in the dark. Att skreva sig ur en patetisk sinnesstämning som lurar en till att tänka att allt är shajt.

Jag ska skriva varje dag nu. Jag lovar. Fram till jul. Det här var lucka 2.
/Svinet

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte här om dagen, att jag saknade Svinet, men så ville jag inte säga nåt för att framkalla någon form av prestationsångest/krav///// men nu kan jag ju utbrista i ett hurra hurra!

    SvaraRadera
  2. Tack! Åh tack! Jättemycket thanks. <3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.