måndag 2 december 2013

Kultur

Kultur.
Projectile vomit.
Legoskor.
The greatest actor ever lived ska stoppa apokalypsen. 
All tid känns som en väntan.

Björnmannen.
Se, döden på dig väntar.
(killen på bilden har inget med bilden eller sammanhanget att göra.)
Man vill bara kura in sig och lyssna på Linda Bengtzing hela dagen.
Någon har bitit ihop käkarna hela dagen.
Thorough the power of Christs love.
Blob.

Bödel. Den väntar på sig.
Brödet.
Du delar det med dina "friends".
Katt, du har den i dina byxor.
Jag är Moriarty. Din arch nemesis? Penis. Yoda hej.

With penile amusement något something avund djupt därnere.

Än så länge kan jag visa pattarna utan att hamna i arbetsläger? Jag blev inte bortgift, slapp det. Jag fick gå i skolan. 
Gratis.
Jag är free.
Det är snart jul. Jag köper en flaska Eros till min kille.
Jag är flickan och kråkan. 
In reverse (spelar den baklänges).
Jag är Agnes i så mycket bättre. Jag är så mycket better.

Pratar rövarspråket.

Drömde om Sam och Dean i Supernatural, att de blev skurna i ryggen (jag höll en ipad för fejset då och kollade på Kanye o Kim) för att de kunde se framtiden men det visade sig att bara en kunde det.
Buffy kunde ev. hjälpa dem men hon hade blivit äldre, lite svart under ögonen.

Ser "The last action hero" och känner att det var den bästa filmen på länge. 
Tar en bulle.
Gråter en skvätt. 
Ta mig till Oz.
Tar dig till Oz.
Jobb är inte allt, tack gode...