måndag 18 juni 2012

Roligt med kuk och Jane

Vi stapplar runt i fula klackskor och sjunger: Who run the world?
Boyz 2 men?
Who runt the wörld?


Dicks.


Dagen flöt på såhär typ:

Ännu ett halvkasst mishmash men jag gillar att faila, det måste vara så ibland.
Ser ni mig där i mitten?
Jag är jättetrött nu.


(med yxa och sydväst)
-Ahgrrrr. Jag vet vad du gjorde förra sommaren!
Fast jag bryr mig inte iofs.
Haha... Sydväst.
Och så: Obligatorisk Rockabilly.
Och så fågelfostervatten i Stockholm. 
Det regnar fågelfostervatten.
Welcome to SWEDEN.
Our rats are low.
Inget kan stoppa oss nu.

I klapped a dog and I liked it.
Jag vill från och med nu endast benämnas som HÄXAN.

Alt. Klaus Kinky.
Bullfrogs i en stor hink.
Hatar känslan av att vara utbytbar.
Man går ofta runt med känslan av att vara sjukt utbytbar.
Du är utbytbar.
Kom ner på jorden slit av dig svikarbrallorna och kom loss.
Fan.
Häxpåse.

Kommer ni ihåg Bros?
 ...

Såg en tjej med en t-shirt som sa: du är bara en trummis, inte en rockstjärna. 

Yxa/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.