tisdag 21 februari 2012

Work related grievance

My eyes have been soiled.

Akademikerbarn!
Slappa brallor, sång av jazz och näver ekonomiska bekymmer.
(poetisk brittisk musik)
De sär skriver ald rig.
Drömde om Marabou Orient nånting or other… En stor gyllene chokladkaka med smak av bränd curry och blandade Vicks halstabletter.
Vaknade med Vicks kräks i halsen.
Och.
Slö blick.
Du glor djupt in i någons ögon och väser: I am for external use only.  
A tale of whoa!
Whoop whoop! (det är ljudet av någon som skriker typ).
On the pain on deaf.
Can I nipple pierce you?
Va sa du?
Can I pierce you in the nipple?

Minns ni Bo A Orm?
Medan jag försmäktar här på denna öde ö:
 allt man kan bli galen på.  
Du ser ut som typ Rebecca och Fiona som tryckts genom en mangel. Top notch. 
Not. 
Blå timmen nu jag tar dig till evigheten via en mangel. 
Du ser ut som att någon kört dig genom en mangel.
Mangel.

Ät bajs! 
En miljard flugor kan inte ha fel.
Suggerering.

Go team!
I think dead ones to pick up where he left off.
Och så en massmördare med en stor knif.
Alla autister i uppror. 
In a gadda da vida baby?


Lets enjoy lite animal testing medan du suger på min ögonboll och allt är sådär cheerful och non-ågren.
Ingen skäms för ingen har orken.
Fatta vilken vacker värld!
Och så suddar vi ut Stockholm på köpet va - Ah the beauty!
Jag ligger under en ko och blöder.

-Vaere, haru mens eller?
-Ja precis det är riktigt, det stämmer.  

Utbrister:
-Gainomax Der Liebe!
(stirrar tomt framför sig)
En salivbubbla.
Två salivbubbla.
(skrålar)
-Åh ängens alla hm hm av många hm hm slag de stogo hm hm hm hm hm hm hm.
Åh hm hm hm hm hm hm hm…
Hm hm hm hm hm hmmm hmmm.
Åh hm hm hm uti sanden?

Du ba önska att ditt liv voro en tragedi.
Saved by Eurovision!
Idag fick jag kaffepolletter av två män på tåget ty de tyckte jag såg fattig ut.
Jag ser fattig ut.
Vi tyckte mer om dig när du var olycklig och hatade dig själv.  
Moz, Håkan, Markus mfl.
Allt ont gör man mot sig själv fast det stämmer inte alltid. Ibland snubblar man också på psykopater som suger ut ens energi och livsglädje.
Också.
Läste att Aase Berg har svårt för teater… Jo men visst. Alla har det svårt med det mesta, kanske poesi också ibland? Alltså verklighetens folk. 
Teatern i Svea har ett stort jävla problem.
Säg efter mig: nepotism.
Och eftersom just idag är en skitdag så är allt jag gjort fult och helvetiskt också. Till råga på.
Många teatermänniskor har aldrig dåliga dagar, allt är jävla topp jämt. 
Det är ett helvete.
Det är:
Post traumatiskt sketchsyndrom.
Äsch!
Häll senap och ketchup på alltihopa.
/
Mamma

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.