lördag 4 februari 2012

101

Haha bajs, haha (dör).
Gubbe:
-Där dog någon.
Pfoosh.
Ett äpple.
Slickar loss en skitstor bit korvbröd från överläppen.
Har jag något där?
Alla dör.
Släpper sig.
Det är väl inegnting att skämmas gför. Du har ingenting att skämmas för. D r inegntng att skämmas för. Du har ingetnitng-

Vaknade och tänkte den här meningen:
Alla har lite död i sig, var så säker.
Innan dess drömde jag att en arbetskamrat blev bästis med en gammal fiende och att de råkade ut för en bilkrasch och hej jag vaknade av kraschen och dåligt samvete.
Idag börjar Melodifestivalen.
Låg och somnade in till 101, och ja även om den är lite stel och alla verkar småhata varandra så är numrena fina (och ljuset). 
Och hon med krullhåret som man vill kunna dansa som. 
Och när de ler som här i videon::

Dvärg – vad är det?

Jag ska.
Eat yourself right back on track.
Idag börjar Melodifestivalen - mitt hjärtas fröjd och glädje, om jag inte är här och skriver så är det för att jag är där och skriver, men tiden känns lite svår att få att räcka till.
Och om en vecka har vi premiär på vår barnföreställning om Kaspar Hauser: http://www.ungscen.se/
Foto: Markus Gårder

Över och ut/ Svinet 

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.