fredag 21 januari 2011

Credit Card Expiration Approaching

Slarvo collage idag (messy pic today, I just quickly wanted to illustrate my state of mind)
Typ: 
Hear jerusalem bells a ring ring. Whoa man Catholic clowns are singin.
Be bap mirror and sword and sheet.
And missionary ligga lågt musik.
For some reason I can´t explain.
I know St Peter will call my name?
Never knew an honest word.
That was when I RULED the world.

Bilden föreställer dels Gekås i Morjärvs parkering, med en Klein?blå Atlas askopp som i min bild får bära skiten. 
Så en bild på mig från den goda gamla tiden då teatergubbarna iaf. SVARADE när man hörde av sig. 
Livet är en hora. 
Lite Anna Anka styrd av Bibbi the dog, Nancy hjärtslukaren, donuts och en perfekt Cyd Charise plus katt.

Jomen.
Om man har för mycket tid väntar man på brev.
Så fort jag försöker säga något fint blir det fult.
Så jag gjorde en naiv och oförstörd tröstlista till mig själv med låtar jag står ut med att höra kanske bara idag 
VARSÅGOD:
Det är för övrigt mest låtar från melodifestivalen på 60-90talet, morsans Esc favvo samt världens finaste av Agnetha Fältskog.

Shoot me now Bill/
Bull

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.