onsdag 4 februari 2009

Orka

My dear Gandalf. This will be a nightmare to remember.
”Greppar pappsvärdet och slashar gurkan”
Slashar alla sina kompisar, slashar alla kvinnor och män and there was joy in the city for none now lives to remember. Oh joy! Och så muttrade läppen. Den föll av.

Vid matbordet: Kan du skicka Holländaren. Pass that Dutch baby.

Troféhustru

Han dog av misskötsel.
Joda
Han vanvårdade ihjäl sig själv. Rökte fem cigg i timmen och käkade bara havregryn med tre-fyra rågade matskedar socker (och då snackar vi matskedar) och kaffe.
Jag kan aldrig vara cool i en diskussion. Äh jag måste vila. Fan! Dödens boning. Och vi snackar om att leda den döde in i döden så att den förstår att den är död för om man dog så kanske du inte hajjade det.
Och vi förolämpar en alkad kvinna som luktar lik genom att prata om alkade, innan man fattar att hon är alkad. Och laestadianska barn får aldrig dansa. De föds onda och det är bra att dansa till Gud men de är inte tillräckligt rena för att shaka. Du måste tvättas min vän, hopp i badkaret så ska jag skrubba. Rob a duck. Skrubba ankan levande och så syr vi en dunpäls av den sen så får vi stora bloggpriset i modegogik. Rick Owens my ass liksom. Sy min syrsa sy och gnola en skvätt med dina fiolben så gråter vi tillsammans över livets förspillda timmar över Nintendo som uppdaterar Mario alldeles för sällan.
Kom igen! Lite tunnlar, rör och roliga svampar – hur svårt kan det va?

Vi är som aftonbloss och expressiv. När jag blir stor ska jag bli narcissist.
Jag ligger på tåget och tänker för en gångs skull inte på allt som handlar om bokföring och pengar. Jobb och krav och dumma vänner och onda människor och dead lovers, loafers, körkort, isbjörn, piraya, stol, sax, pöse… Fast nu började jag ju tänka på det. FAAN.
Man måste tänka positivt som satan annars går det inte. För satan tänker positivt.
Se det här som det mest naiva försöket på grundläggande vahetere kognitivt amatörelände blogg terapiförsök till självhjälp med att inte tänka att allt går åt helvete hela tiden. För bevisligen gör det ju inte det.
Fast det gör ju det.

Är du snäll mot din granne? Vad är korkad egentligen? Besvärliga människor i mitt hjärta.
Somliga babblar på om allt de tänker, andra tänker: usch fy fan va blåst hon äär. Jag älskar folk som babblar på, de är oftast lite småstörda och helt egocentrerade – som barn. Koketterar hon.

Gnol gnol
Barfota utan strumpor och skor.

Jag vill inte bl vahetere definierad av något horoskop. Stjärnor är för långt bort, de ser inte mig. Astrologer är för dumma, de känner inte mig.

Svindal.
Innerhoffer.
Mm sa Bill. Fint sa Bull.
Upp med nävarna
kör hårt sa Bill
vi ska se att det går.
Han trallar på torpet.

sa Vlad

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.