lördag 5 juli 2008

Varats olidliga meningslöshet

Dagens avlyssnade samtal:

Cause this is thrilleeeer
Vad är det som du stirrar så hårt på?
Vill du kolla in döden eller?
Är det där Haddaway?
Är inte han död?
Men han rör ju på sig
Var det inte han som sjöng?
Nej men han är väl död
Jo men han sjöng innan
liksom förut
Är han svart? Trodde han var mer liksom goth.
Nej knärtigt.
Islands in the stream that is what we are
*tramp tramp tramp*
I make you feel dismay.
Brukar du ta sockerbåten?
Nej ingenting
Bothnia gym
Phuket
Det var en fågel, den höll på att fara in i din räkmacka
*Fniss*

Jag hajjar varför man hatar Stockholmare:

- Åh men titta! Så du står här och BAKAR klådda?
- Ja det gör jag ditt jävla luder. Ska du smaka din jävel eller nej förresten: Nu ska du få smaka på norrland:
- DU SKA FÖDA MIG TVÅ FRISKA SÖNER. NU kärring NU! De ska heta Eufrat och Tigris. Sedan ska du baka din jävla klådda själv medan jag bygger grejer av trä – lite oklart vad MEN EN JÄVLA MASSA SAKER AV TRÄ.
Så står det skrivet och så skola det förbli. Du står på alla fyra på köksgolvet. Så gjorde även mormor och morfar.
Tthat´s what friends are foe. 25 spänn för en, hundring för hela klabbet.

Men det finns en man i Töre med hysteriskt fina tatueringar, det ser ut som kåken eller havet. Vi snackar ankare, rosenkrans och.
Det var en man ifrån Töre
Han hade en kropp som ett snöre
Och han hade snygga… tatueringar...

Jag saknar Michael Jackson!
Göken utanför mitt fönster ba: Pucko! Pucko! Pucko! Pucko!
Den sitter åt vänster så det är mördergök. Den sitter åt, den sitter tajt.
Mitt liv är som: asså jag har ju inte acne men jag får finnar på de mest konstiga ställen haha.
Ja usch jag hatar min ”släkt” och deras ”gemenskap”
Jag vill också ha en släkt och en stor familj, skiter fan i om det inte är kul. Åtminstone någon med körkort som älskar mig villkorslöst och kör min scenografi från och till Oslo utan att knussla så att jag kan spela min satans föreställning. Det är bara familj som gör sånt.
Om man typ har vunnit på livets lotto

Nu har vi inget vatten.
Det finns ju teve.
Men nu har då vattnet försvunnit.
Pappa spökar ut mig ur huset.
-ut och leeev, sluta sitt i skogen och skriiiv
Har för lite pengar för att leva just nu farsan och dessutom så är det överskattat med liv.

Har en kvasiteori om det mesta
Jag tror att schizofreni är brist på polare. Man sitter ensam och dagdrömmer tills dagdrömmarna blir norra real.
De skriver i DN att schizofrena är ensammast i världen, är dem som ligger och luktar post mortem i flera veckor och grannarna ba: vafan vem äter ost? Gu va tyst det blev i schizolägenheten, hah skhöönt. Men vem äre som äter ost?

Men de är ensamma innan också, innan schizet. Även om det är folk runtomkring, hjärnan är ensam haha. För mycket tystnad ger inre stereoanläggning. För lite givande "mänsklig" "kontakt" ger spökuppsättningar av Hamlet i vardagsrummet och femton nakna friare på trappen.
Det är modigt också – med psykos. Att känna så mycket på en och samma gång – för hela jäkla Sverige, måste såklart vara skitjobbigt. Det är skrik och våld och bröd på franska och sedan depåinjektion. Det är hallojs och tjo och hej och sedan total isolering. En del försvinner som borttappade kids men de ligger inte i en påse i skogen – de ligger på sluten avdelning. Äckliga gubben är psykiater och ingen kan höra dig skrika osv.

Jag är inte schizo, tack för det… eh God?
Fler och fler kommer att bli det trur eg. Folk kommer att crazy paradera på Stockholms gator likt ding ding löve parade och skrika osammanhängande haranger om död och kärlek, dansa jävligt märkligt och då snackar vi inte ”jag går på mejjan” konstigt utan riktigt lattjo dans. Mycket kryp och kräl och dreggel, jag tror att det är vad världen behöver: primal skrik. Folk ligger och grupphånglar på plattan – fy fan vad snyggt!
Polisen ba: vi har typ en gigakanon med psykofarmakaroner och nu kör vi – blam blam blam!
Det blir skojs.

Motsatsen till Ztv presenterar.
Varats olidliga meningslöshet.
I BEG to differ. Är det kul att se på unga människor som minglar med varandra utan att ha någonting att säga? Det är som att titta på zombiesex. Två timmar med ocensurerad robotporr hade varit himlen i jämförelse. Ettusenfemton gånger roligare med ett bröd, en satans skogaholmslimpa är roligare att glo på än ztv presenterar.
- Jamen se inte på det da! Byt kanal din jävla fitta.
Ja men hallojs varför bakåtsträva hela tiden, är det dödsångest? Är det trygghetsmani?
Blomlådorna i Töre… så ser det ut när plantor skriker: Shoot me now!
Ztv presenterar: när mänskligheten skriker ett unisont Shoot me now!

Inte för att jag bryr mig, snart har nya Batman filmen premiär. Det är allt jag behöver.

Jo jag hatar dig så fullständigt.

Glidslem – sug på det ordet, Aco glidslem. Får lust att gå runt i en pingstkyrke församling och gnida aco glidslem på div. män.

Häruppe är your average Joe en knutte runt 40 som bor hos mamsen, hon är oftast mycket dominant. De har en gammal leksaksvolvo 240 och en porrig bredbandsuppkoppling på pojkrummet.
De går bredbent, de tror att de är guds gåva till mänskligheten.
Nej JAG är guds gåva till mänskligheten. De, dem, dom är inte.
Men pingstkyrkan är kinky på något sätt, den tilltalar mig. De har fläder och champagne té, de lyssnar på Carola, de dricker coca-cola till frukost som i Mexico. De har luddigt hår som trollet Rulle.

Kära k förresten: jag vill inte se dig plufsig och förbittrad i förtid. Du är ju vacker, skulle kunna gå hem på varenda bar i stan, bli konstnär eller superhjälte. Du har integritet. Du måste inte göra som alla andra, bara för att alla andra gör samma sak. Jag diggar dig, det finns hopp. Jag har telefon 0gc e0bgg0h. Ring om det kniper. morsan

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.