måndag 2 september 2013

Svinfest


I natt drömde jag att jag hade panikångest och att den gick över. 
Och alla krig var slut.
/Willy Wonka.

Missing people letar efter mig.
Jag äter morot. Carrot. 

Den jag minst av alla i världen skulle vilja vara just nu är nog Dylan i Beverly Hills.

Eller Donna.
Eller Kelly.
Kanske Brenda.
Absolut inte Brandon.

Notera världens största Cornflake på bilden!
 Här är lite bilder jag inte är supernöjd med, försökte något slags exorcisthallojs, lite "ut med skiten" bara.
Och här är skräcktjärnen, shit vad den är full med gift. Erin Brokovitch borde komma dit.
Erin Brokovitch borde komma hit överhuvudtaget.
Bra namn: Bror.
Go suck a rat.
Du ser kultur och rock ut.
Bra namn: The End.

In english:

Last night I dreamed that I had panic disorder and it went over.
And all the war had ended.
/Willy Wonka.

Missing people looking for me.
I eat a carrot. Carrot.

The one I least of all in the world would want to be right now is probably Dylan in Beverly Hills.

Or Donna.
Or Kelly.
Perhaps Brenda.
Absolutely not Brandon.

Note the world's largest Cornflake in the picture!

And here's the horror pond, it is full of poison. Erin Brokovitch should get there.
Erin Brokovitch should come here.
Good name: Brother.
Go suck a rat.
You look like culture.
Good name: The End.

/Svinet