lördag 22 december 2012

Tony Stark


Penis.
Med ögon känsliga för snö.

Tecken på att jorden gått under:
1. Jag ringde pappa men det var inget svar.
2. Konsum är stängt.
3. Det är en massa snö ute och helt tyst.

4. Fortfarande oerhört tyst på mailen.
Master?

Före mord kommer mys?
(en julsaga)
Go sit on it ape.
It is folly.
TV4.

Start.
Överklassen joggar.
Och vi tittar på.

Inte vet jag, hämnd.
"det här discogolvet är fantastiskt".
Famous people are stupid and lonely.
Hej.
Jag heter Tony Stark.
Jag äter glitter.

Smyger in med en tårta med ett ljus på

Rummet är kolsvart.
Det är Judas och Judith och Jesus och jag. 
In divine light. 
Mina underutvecklade pattar tar bort fokus från the bags under mina ögon.
Jesus ropar.
Hej hej.
Jag toppar det genom att being a woman.
Needy.
Needy like a girl.
Poetish.
Needy som en tjej.

Funtar på att droppa döden:
Omen VV1.
Wendy. 
(analog telefon ringer)
The killah is coming. 
Spökansikte mördare.
Kill.
(ring)
Now you've done it.
Kill.
Onda barn.
(ring ring)
Leslie Nielsen.
Oj du måste verkligen gilla dig själv.
Ja jo.
Ibland.
Gör inte du det?

God Jul.

Ho ho.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.