söndag 26 augusti 2012

Slakt


Hej.
Det ringer i örat.

Piiiiip.

Tänker på att det var länge sedan jag skrev. 
Har spelat två föreställningar nu, det var läskigt, det var kul, det gick bra. Se bilder nedan. Jag sörjer lite att alla dessa oändliga timmar av jobb får en publik på kanske trettio pers vartannat år.
Men jag är glad för mycket annat och oändligt mycket mer.
Jomen.

Har sett en massa film och antecknat följande:
Multiple demon obsession.
Inflatable death wish.
Det finns ett vel inuti som vill ut.
Alla vill se trovärdiga och genuina ut som M.I.A.
Alla ser ut som det, trovärdiga och liksom på riktigt.
Frank ocean.
Jag ska också jobba hårt och vara trovärdig.
Haha said the clown. 
Jag hoppar fram genom livet som en skållad höna.
The Crow finns i typ fem delar?
Time to daj.
Eller straffnuppa.
Eller bäver. 
Eller ompa lompa som en beaver. Eller ba dra nån gamling över dig. Dra över en gamling. Dra. 
Jag ska tänka som Batman nu. Och vad är den röda tråden?
Är det Pussy Riot?

Jaja...

Bilder från Das Boot på kulturhuset, alla tagna av Eyal Shachar:









Foto: Eyal Shachar

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.