tisdag 14 september 2010

Oskar går

Tankar från dagen:

Är det bara jag eller får man dödsångest av den där Oskar Linnros låten de pumpar hela tiden?
Föredrar Sven-Ingvars fan. 
Man hör att han Sven… ehm Ingvar? LER när han sjunger.
Han ba: Håh :D Min :D Gitarr :D
Till skillnad från:
Raj :( Raj:( Raj:( Raj:(
Från :( och :( med :( du :(
Hejj moll.
Hej mull.
Den påminner om döden.
Döden på söder eller nåt.
Die virklischkeit.
Die hard.
Och kulturnyheterna ba: HORA hora BLAJJ blajj.

Min granne skar av sig fingrarna idag.
Lätt hänt.
Det blev ett sjujävla ståhej.

Och folk som försöker kopiera Freddie Mercury.

Sluta! 

Min nya telefon sa idag med kraftig mansröst att jag brände motsvarande fyra päpplen när jag knatade sex kilometer i åtta kilometer i timmen.
Sedan visade den mig vart olika planeter ligger.
Den är typ bättre än en kompis.
Du är en fis i rymden.
Mitt huvud är deformerat.
Stackars Ali.

De testar krigsflygplan här ovanför.
Det låter BHURARHUM!
Det låter Katching!

Om att spy oavbrutet i fyra timmar.
Modegetter med modekors i pannan.
Jag vill krama björn.
Mitt nya telefonnummer: 0727452345
Lätt hänt.
Om att doing the dance i hjärnan.
Fakta hjälper mer än känslor.
Solen är låg.
Lätt hänt.
Going overboard.
Insjuknade till sjöss.

Saker är biff/ 
Robert Bloberg

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.